Én egy kicsit elbalfaszkodtam a játékvásárlást Annának, mert mindig vártam, hogy mi válik a szomszéd kisfiúnál és néha lecsúsztunk bizonyos korszakokról. (Na ez volt a marketing szöveg, az igazság az, hogy sokszor olyan rohadt drágák voltak a babajátékok, hogy húztam-halasztottam a vásárlást, aztán a végén úgyis megvettem, amit kinéztem neki. ) Szóval az én tanulságom, hogy inkább vegyétek meg a játékokat korábban, mert sokszor már sokkal korábban elvannak vele a gyerekek, mint ami papír szerint rá van írva.

Első időszak (0-3 hónapos kor)

Az elején ne nagyon számíts reakcióra, bármit teszel is a pici elé, köré. Idő, amíg rendesen lát majd és fogni is megtanul. Kicsit később elkezdik majd érdekelni a dolgok és nézegetni fogja őket, aztán jön a csapkodós, püfölős időszak...

11-ikea-leka-cirkus-477_0.jpg

Amivel mi kezdtünk, az az ágya fölé lógatott Ikea cirkuszos forgó volt. Eleinte rá se bagózott, de 2 hónapos korától lázasan lengette. Onnan hallom ha felébredt, hogy leng szegény jobbra-balra...

A következő lépcső az a hordozóra rakható spirál volt. Ezt halogattam a legtovább, kár volt, mert az elejétől imádta. Alapvetően a Taf Toys játékok nagyon bejöttek neki.
 Ezzel együtt vettem neki egy kockát, az kicsit később kezdte érdekelni, a tükör annál hamar nagy kedvenc lett. Mind a kettővel játszik a mai napig.

05031.jpg

taf_toys_kooky_cube_jatekkocka_11205.jpg

 

 

 

 

 

 

2. időszak (3-6 hónapig)

Most a két legnagyobb jelenlegi kedvenc az egy Lamaze oroszlán, ami morog és egy Fischer Price műanyag doboz különböző alakzatokkal. Igazából a piros vödör nyűgözi le, már hetek óta.

images.jpg

fisher-price-formaevo-dobozka.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemunk.blog.hu/api/trackback/id/tr445061530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása