Összefoglalva baromi szerencsés voltam. Nem köszöntött minden reggel róka koma a fürdőben, nem voltam kívánós, nem híztam sokat és vizesedni se nagyon vizesedtem. Tudom, nem vagyok nagy segítség, de tényleg ez volt. Viszont volt egy-két trükköm, ami lehet hogy segített. Hátha neked is használ.

  • Minden reggel és este fürdés után babaolajjal vagy testápolóval kenegettem melltől lefelé térdig a bőröm. Hetente egyszer pedig átdörzsöltem testradírral is. Sikerült terhességi csíkok, repedések nélkül megúszni a 9 hónapot, de sokak szerint ez inkább genetikus adottság, mint a kencefice eredménye. 
  • Ha székrekedésem volt (ami sajnos a végén elkerülhetetlen) Ferenc József vizet ittam sima csapvízzel keverve. Előre szólok, hogy olyan felhőket ereget tőle az ember lánya, mintha Mezőkövesden ülnél a Zsóriban, de szerintem megéri. Nem ittam rendszeresen, de mikor probléma volt viszonylag kíméletesen, gyógyszer szedése nélkül hatott. Az íze pedig elviselhető, én rosszabbra számítottam.
  • Kávéztál, de abbahagytad a baba miatt? Nekem egyedül a kávé miatt volt hányingerem. Viszont én a reggeli kávém nélkül abszolút használhatatlan vagyok. Viszont mikor abbahagytam a kávézást, délutánra baromi fejfájásom lett. A patikusom javasolta, hogy próbáljam meg reggeli, még jobb ha ebéd után tolni a kávét, így megúszható a fejfájás és még kávézhat is az ember hányinger nélkül...
  • Nyáron érdemes odafigyelni hogy milyen gyümölcsöket eszel. Én semmire nem voltam allergiás a terhességem előtt. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy baromi viszketős a karom. Azt hittem, hogy a terhesség miatt van a bőrszárazság. Veszettül elkezdtem zsíros krémekkel kenni. Éjszaka arra ébredtem, hogy vakarózom, mint egy rühes kutya. Ami itthon volt testápoló, én magamra kentem. Még a libazsírral is szemeztem a hűtőben. A végstádiumban még bőrgyógyászhoz is elmentem, aki figyelmeztetés nélkül szteroidos krémet írt fel. A patikában derült ki, mikor már fizettem volna, hogy mi van benne. Kifizettem és ment is az első útba eső kukába. Nice. Végül kb. egy hónap után jöttünk rá, hogy allergiás lettem az eperre. Abbahagytam az eper zabálást és el is múlt pár nap alatt.
  • Arra számíts, hogy a végén a vizesedés miatt nem fogsz beleférni a régi cipőidbe. Mák, hogy nyáron voltam a 9. hónap végén és papucsnál ez nem volt probléma.
  • Huncutkodjatok addig, míg nem túl nagy a pocakod. Egy idő után a pasik nagy része ráparázik arra, hogy megrúgja a gyerek közben vagy esetleg fél hogy kárt tesz benned. Áron fixa ideája az volt, hogy olyan mintha ott ülne a gyerek a hasamon és nézné...

A bejegyzés trackback címe:

https://babszemunk.blog.hu/api/trackback/id/tr865061480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása